RSS

Hashvetvutjun-venera

15 Фев
ամիսը                              
անձնական տվյալներ                          
անուն Վեներա                            
ազգանուն Խառատյան                            
էլ. հասցե V.Kharatyan@mskh.am                          
անձնական բլոգ/կայք bnagetnet.wordpress.com .com/քիմիա/                        
հեռախոս 73-68-57                            
                               
մասնակցություն պարապմունքներին                          
                               
առավոտյան ընդհանուր                              
մեդիաուրբաթ                              
բաց թողած դասեր                              
լրացրած դասեր                              
փոխարինում                              
սեմինար պարապմունք                              
առցանց քննարկում կարդում եմ բոլորի կարծիքները ` հաջորդ օրը                      
                               
ուսումնական պրոցեսի կազմակերպում                          
                               
նոր ուսումնական նյութի փորձարկում 10,11  և 12-րդ  դասարաններում փորձարկում եմ իմ ստեղծած այլընտրանքային ծրագիրը մասնագիտացված-խորացված  ուսուցման դասարաններում  բոլոր  դասաժամերին  իմ  կողմից                  
ընդհանուր առաջադրանք սնային առաջադրանք,գործնական թեմատիկ աշխատանք,                    
անհատական առաջադրանք անհատական  հեըազոտական  աշխատանքներ` <<կար Կարևորագույն  քիմիական  տարրեը րրերը`ոչմետաղները  և միացությունները նրանց>>      
էլ. նամակագրություն Առաջադրանքներ էլեկտրոնային տարբերակով իմ անցած բոլոր թեմաներով                
հեռավար ուսուցում ուղարկել եմ առաջադրանքներ                        
ակումբային աշխատանք                              
ճամբարային աշխատանք Մասնագիտական-խորացված  ուսուցման  դասարաններում  անհատական-լաբորատոր և  գործնական  փորձարարական  առաջադրանքների  կատարում   
ճամփորդություններ                              
ուսումնական ճամփորդություն                              
սեմինարի կազմակերպում                              
առավոտյան ընդհանուր պարապմունք մասնակցում  եմ                            
մեդիաուրբաթ                              
ենթակայքի սպասարկում                              
                               
ստեղծական, թարգմանչական, հրատարակչականշխատանք                          
                               
նոր ուսումնական նյութի ստեղծում սովորողների հետ ստեղծել եմ ուսումնական նյութեր,կներկայացնեմ հետագայում եր`<<Կերակրի  աղ>>, <<Կարևորոգուն   քիմիական  տարրերը` ոչմետւաղներ ոչ մետաղներ>>        
առաջադրանքի ստեղծում ստեղծել եմ  առաջադրանքներ և ուղարկել սովորողներին                    
բլոգի/կայքի վարում ստեղծել եմ բլոգ Բնագիտության  <<Քիմիայի>>  բաժինը /bnaget.wordpress.com/քիմիա/              
ելույթ mskh.am-ում                              
ելույթ ավագ դպրոց վարժարանի ենթակայքում                              
 
Оставить комментарий

Опубликовал на 15 февраля, 2013 в Uncategorized

 

Оставьте комментарий