Վերապատրաստող մասնագետ՝ Վեներա Հայկի Խառատյան (քիմ.գիտ.թեկնածու)
Վերապատրաստվող խումբ՝ «Քիմիա» առարկայի դասավանդողներ
Ժամաքանակը՝ 35 ժամ
Կրեդիտների քանակը՝ 5
Բաղադրիչները՝
1․ Քիմիայի դասավանդման մեթոդիկա-30 ժամ, 2 կրեդիտ
Թեմա 1․ Քիմիա առարկայի ուսուցման նպատակները և խնդիրները-2 ժամ
- «Քիմիա» առարկայի ուսուցման նպատակները և խնդիրները, ծրագրի նկարագրությունը, առանձնահատկությունները, ուսուցման կազմակերպումը
- Ծանոթանալ դասավանդողների ծրագրերին
http://qimia7-9.blogspot.com/p/blog-page_47.html— Ուսումնական փաթեթ 7,8,9-Սուսան Սահակյան
9-դաս. ուսումնական փաթեթ 2022 -2023 ուս.տարի-Վեներա Խառատյան
10, 11 դաս. 2022-2023 ուս. տարվա մոդուլներ,ծրագրեր,ուս.պլաններ –Վեներա
Խառատյան
Թեմա 2. Խմբային աշխատանքի իրականացումը քիմիայի ուսուցման գործընթացքում- 3 ժամ
- Խմբային աշխատանքները ուսումնական գործունեության կազմակերպման մեջ
- Խմբային աշխատանքներ
- Համագործակցային նախագծեր
- Ընտանեկան նախագծեր
Կարդալ նշված հոդվածները, մեթոդական մշակումները։ Դրանցից մեկը գրախոսել
- <<Հարթակում ծնողն է…>> -Վեներա Խառատյան
- <<Ընտանեկան դպրոցի հարցեր>>-Վեներա Խառատյան
- «Կյանքը հենց քիմիան է…» Վ.Հ. Խառատյան, Դպիր №49, 2013
Թեմա 3․ Լաբորատոր փորձերի և գործնական աշխատանքների կազմակերպումը
քիմիայի դասերին-5 ժամ
- Նախագծային ուսուցում (նախագծի ձևակերպումը, նախագծերի տեսակները, նախագծին ներկայացվող պահանջներ, նախագծի կառուցվածքը)
- Հաջողված նախագծերի ներկայացում
- Ճամփորդությամբ ուսուցում (նպատակը, խնդիրները, կազմակերպումը, կազմակերպման կարգը)
- Ուսումնական ճամփորդության նախագծի օրինակների ներկայացում
Կարդալ նշված հոդվածները, մեթոդական մշակումները։ Դրանցից մեկը գրախոսել՝
- Սուսան Սահակյան՝Քիմիայի դասավանդումը «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում՝/https://dpir.mskh.am/hy/node/1368/
- <<Բնագիտական առարկաների դասավանդումը նախագծային մեթոդով>>-Վեներա Խառատյան
- «Նախագծային ուսուցումը՝ որպես փորձարկված, կիրառելի, գործող մանկավարժություն «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում»-Մարգարիտ Սարգսյան
- «Ուսումնական ճամփորդության կազմակերպման մեթոդական նկարագրություն»-Անահիտ Հարությունյան
- «Ճամփորդույամբ ուսուցում։ Այլոց փորձի ուսումնասիրում»-Յուրա Գանջալյան
- Ուսումնական նախագծի մշակման և իրականացման կարգ
- Ուսումնական ճամփորդության կազմակերպման կարգ
Կազմել մեկ նախագիծ, այն իրականացնել սովորողների հետ, ընթացքը և արդյունքները վերլուծել
Կազմել մեկ ճամփորդության նախագիծ, այն իրականացնել սովորողների հետ, ընթացքը և արդյունքները վերլուծել
Թեմա 4․ Միջառարկայական՝ ինտեգրված դասերի կազմակերպումը-5 ժամ
- Հրավիրյալ մասնագետների հետ հանդիպում-քննարկումներ
- Կլոր սեղաններ
- Ուսումնա-հայրենագիտական, կրթական փոխանակումներով ճամփորդություններ
- Ուսումնական ճամբարներ
Կարդալ նշված հոդվածները, մեթոդական մշակումները։ Դրանցից մեկը գրախոսել՝ Կենդանի օրգանիզմի քիմիան-(միջառարկայական նախագիծ՝ քիմիա-կենսաբանություն)- Վեներա Խառատյան
<<ԷԼԵԿՏՐՈԼԻՏՆԵՐ, ՈՉ ԷԼԵԿՏՐՈԼԻՏՆԵՐ: ԷԼԵԿՏՐՈԼԻԶ>>- միջառարկայական նախագիծ՝ քիմիա-ֆիզիկա-Գոհար Իսկանդարյան(ֆիզիկա), Վեներա Խառատյան(քիմիա)
- <<Հարթակում ծնողն է…>> -Վեներա Խառատյան
Կազմել ինտեգրված դասի մեկ նախագիծ, այն իրականացնել սովորողների հետ, ընթացքը և արդյունքները վերլուծել
«Կլոր սեղանները՝ ստուգատեսային ուսումնական բաց հարթակներ»-Վարդան Կարապետյան
«Պատուհան դեպի գիտություն»-Աշոտ Տիգրանյան, Վարդան Կարապետյան
«Ուսումնական ճամբար․ համագործակցային նախագծերի հունվար»-Մարգարիտ Սարգսյան
Ուսումնական ճամփորդության կազմակերպման կարգ
Ուսումնական ճամբարի կազմակերպման կարգ
Ամառային ստեղծագործական բաց ճամբարի կազմակերպման կարգ
Թեմա 5․ ՏՀՏ օգտագործումը ուսումնական առարկայի դասարանական և արտադասարանային պարապմունքների ժամանակ-5 ժամ
- Բլոգային ուսուցում, բլոգավարություն (դասավանդողի, սովորողի բլոգին ներկաայցվող պահանջներ, դասավանդողի նախագծային փաթեթ, աշխատանքային նախագիծ)
- Դասավանդողի անհատական աշխատաժամանակ
- Սովորողների հաշվառման և գնահատման էլեկտրոնային մատյաններ
- Հեռավար ուսուցում
- Առցանց պարապմունքներ
Կարդալ նշված հոդվածները, մեթոդական մշակումները։ Դրանցից մեկը գրախոսել՝
«ՏՀՏ»-ն կրթահամալիրի կրթական ծրագրերում
«Մանկավարժական աշխատողի բլոգին ներկայացվող պահանջներ»
«Սովորողի բլոգին ներկայացվող պահանջներ»
«Առցանց ուսումնական պարապմունքի կազմակերպման կարգ»
«Հեռավար ուսուցումը՝ 21-րդ դարի կրթության մարտահրավերների դեմ»-Մարգարիտ Սարգսյան
Թեմա 6․ Քիմիայի ուսուցման գործընթացում սովորողների արժեհամակարգի ձևավորումը- 2 ժամ
- առավոտյան ընդհանուր պարապմունք
- հասարակական-բնապահպանական-հայրենագիտական նախագծեր
- կրթական փոխանակումներ
- գիտաժողովներ
Կարդալ նշված հոդվածները, մեթոդական մշակումները։ Դրանցից մեկը գրախոսել՝
«Ընդհանուր պարապմունքի կազմակերպման կարգ»
Թեմա 7․ Սովորողների ճանաչողական հմտություններ, գործնական կարողություններ ձևավորող և ստեղծագործական մտածողությունը զարգացնող առաջադրանքների կիրառումը-2 ժամ
- Ուսումնական նյութեր, ուսումնական նյութերին ներկայացվող պահանջներ
- ուսումնական նյութերի որոնում, ստեղծում
- Մեդիագրադարան
Ծանոթանալ նշված ուսումնական նյութերին, գրախոսել․նշել դրական կողմերը և թերությունները՝
«Տիգրան Հայրապետյան» մեդիագրադարան․ Մեդիագրադարանից ընտրել ուսումնական նյութ, այն փորձարկել սովորողների հետ, գրել դիտարկումներ
Թեմա 8․ Սովորողների ուսումնական գործունեության միավորային և ձևավորող գնահատումը-3 ժամ
- ինքնագնահատում
- գնահատում
- նախագծային աշխատանքի գնահատում
- հետազոտական աշխատանքի գնահատում
- ստուգատեսներ
- դասարանցիների կամ նախագծային խմբի, նաև ընտրության խմբի անդամների փոխադարձ գնահատում
Կարդալ նշված հոդվածները, մեթոդական մշակումները։ Դրանցից մեկը գրախոսել՝
- << Ինչպե՞ս եմ գնահատել սովորողներին>>-Վեներա Խառատյան
- «Ուսումնական աշխատանքի գնահատման կարգ»
- «Ավագ դպրոցում հետազոտական աշխատանքի մշակման և իրականացման կարգ»
- «Ստուգատեսի՝ որպես ուսումնական գործունեության կազմակերպման կարգ»
- «Գնահատման համակարգը»-Աշոտ Տիգրանյան
- «Գնահատման համապարփակ և համապիտանի համակարգ»-Աշոտ Տիգրանյա
- «Ձևավորող կամ ուսուցանող` կառուցողական գնահատում»-Նունե Մովսիսյան
Թեմա 9․ Դասավանդման ժամանակակից մոտեցումները, մեթոդները և ռազմավարությունները ուսումնական առարկայի համատեքստում-5 ժամ
- «Սովորող-սովորեցնող» նախագիծ
- անհատականացված ուսուցում, անհատական պլան
- ինքնակրթության նախագծեր
- սովորողի ընտրությամբ դասընթաց
- սովորողի նախասիրության ակումբներ
- մասնակցություն գիտաժողովներին
Կարդալ նշված հոդվածները, մեթոդական մշակումները։ Դրանցից մեկը գրախոսել՝
«Ակումբային գործունեության կազմակերպման կարգ»
«Ավագ դպրոցում սովորողի ինքնակրթության ծրագրի մշակման և իրականացման կարգ»
«10-12-րդ դասարանում սովորողի անհատական ուսումնական պլանի կազմման կարգ»
«Կամավորական գործունեությունը` «Սովորող-սովորեցնող» նախագծի զարգացում»-Նունե Մովսիսյան
«Կրթական ինքնավարություն» նախագիծ-Աշոտ Տիգրանյան
«Ինքնակրթություն» նախագիծը՝ որպես դասավանդողի ինքնակատարելագործման ուղի-Աշոտ Տիգրանյան
2․ Հետազոտական աշխատանք կատարելու սկզբունքները— 5 ժամ /այս ուղղությամբ աշխատանքը կարևորվում է վերապատրաստման ողջ ընթացքում/, 3 կրեդիտ
- Հետազոտական աշխատանքի կառուցվածքը, ներկայացվող պահանջներ
- Ուսումնահետազոտական աշխատանքների թեմաները՝ իմ բլոգի հղումը https://bnagetnet.wordpress.com/2022/08/25/%d5%b8%d6%82%d5%bd%d5%b8%d6%82%d5%b4%d5%b6%d5%a1%d5%b0%d5%a5%d5%bf%d5%a1%d5%a6%d5%b8%d5%bf%d5%a1%d5%af%d5%a1%d5%b6-%d5%a1%d5%b7%d5%ad%d5%a1%d5%bf%d5%a1%d5%b6%d6%84%d5%b6%d5%a5%d6%80%d5%ab/#more-5249