*-9-րդ դաս. համար կազմել եմ <<նոյեմբերի 1-5՝<<Հեռավար ինքնակրթության առաջադրանքներ>>
*-9 դաս. –ը կատարել են <<Թթվածին: Օքսիդներ: Այրման ռեակցիաներ>> նախագծի առաջադրանքները, լաբորատոր փորձերը և անհատական հետազոտական աշխատանքները, ամփոփել եմ և գնահատել նոյեմբեր ամսվա գործունեությունը:
*-10-րդ դաս.-ի <<Քիմիա>> ընտրությամբ գործունեության սովորողները ուսումնասիրում են <<Քիմիական տարրերի պարբերական օրենքն և համակարգը: Ատոմի կառուցվածքն և հատկությունները>>, ընտրել են անհատական-հետազոտական աշխատանքների թեմաները՝ ուսումնական նյութեր պատրաստելու համար՝<<Անօրգանական նյութերի հիմնական դասերը՝ օքսիդներ, թթուներ, հիմքեր և աղեր>> և աշխատում են ընտրված թեմաներով, կատարել են ինքնաստուգման առաջադրանքները ամփոփել եմ և գնահատել նոյեմբեր ամսվա գործունեությունը:
*-11-րդ դաս.-ի <<Քիմիա>> ընտրությամբ գործունեության սովորողները ուսումնասիրում են՝ <<Չհագեցած ածխաջրածինները՝ ալկեններ, ալկիններ, ալկադիենները>>, կատարել են անհատական-հետազոտական աշխատանքները և ինքնաստուգման առաջադրանքները, ամփոփել եմ և գնահատել նոյեմբեր ամսվա գործունեությունը:
11-րդ դաս-ի սովորողներ Լուսի Ղարիբյանը և Արշիլ Խաչատրյանը կազմել են և իրականացրել նախագիծ՝ https://lucygharibian.wordpress.com/2021/11/16/%d5%b6%d5%a1%d5%ad%d5%a1%d5%a3%d5%ab%d5%ae%d6%89-%d5%a4%d5%b6%d5%a9-%d5%ab-%d5%bd%d5%bf%d5%a1%d6%81%d5%b8%d6%82%d5%b4%d5%a8-%d5%a5%d5%ac%d5%a1%d5%af%d5%b6%d5%a5%d6%80%d5%ab%d6%81/
*-Կազմել եմ առաջադրանքներ 9-րդ դաս. Հեռավար սովորողների համար, ստուգել եմ և գնահատել: