RSS

Հաշվետվություն- նոյեմբեր 2021

26 Ноя

*-9-րդ դաս.  համար կազմել  եմ <<նոյեմբերի 1-5՝<<Հեռավար  ինքնակրթության առաջադրանքներ>>

*-9 դաս. –ը կատարել  են   <<Թթվածին: Օքսիդներ: Այրման  ռեակցիաներ>> նախագծի  առաջադրանքները, լաբորատոր  փորձերը և անհատական  հետազոտական  աշխատանքները, ամփոփել  եմ  և  գնահատել  նոյեմբեր ամսվա գործունեությունը:

*-10-րդ  դաս.-ի  <<Քիմիա>> ընտրությամբ գործունեության սովորողները  ուսումնասիրում  են <<Քիմիական տարրերի պարբերական օրենքն և համակարգը: Ատոմի կառուցվածքն և հատկությունները>>,  ընտրել  են  անհատական-հետազոտական  աշխատանքների թեմաները՝ ուսումնական  նյութեր  պատրաստելու  համար՝<<Անօրգանական  նյութերի  հիմնական  դասերը՝ օքսիդներ, թթուներ, հիմքեր և  աղեր>>  և աշխատում  են  ընտրված  թեմաներով, կատարել  են  ինքնաստուգման  առաջադրանքները ամփոփել  եմ  և  գնահատել  նոյեմբեր ամսվա գործունեությունը:

*-11-րդ  դաս.-ի <<Քիմիա>>  ընտրությամբ   գործունեության   սովորողները  ուսումնասիրում  են՝ <<Չհագեցած  ածխաջրածինները՝ ալկեններ, ալկիններ, ալկադիենները>>, կատարել  են անհատական-հետազոտական աշխատանքները  և ինքնաստուգման  առաջադրանքները, ամփոփել  եմ  և  գնահատել  նոյեմբեր ամսվա գործունեությունը:

 11-րդ դաս-ի  սովորողներ Լուսի  Ղարիբյանը և  Արշիլ  Խաչատրյանը  կազմել  են  և  իրականացրել  նախագիծ՝ https://lucygharibian.wordpress.com/2021/11/16/%d5%b6%d5%a1%d5%ad%d5%a1%d5%a3%d5%ab%d5%ae%d6%89-%d5%a4%d5%b6%d5%a9-%d5%ab-%d5%bd%d5%bf%d5%a1%d6%81%d5%b8%d6%82%d5%b4%d5%a8-%d5%a5%d5%ac%d5%a1%d5%af%d5%b6%d5%a5%d6%80%d5%ab%d6%81/

 *-Կազմել  եմ  առաջադրանքներ 9-րդ  դաս. Հեռավար  սովորողների  համար, ստուգել  եմ և գնահատել:

 
Оставить комментарий

Опубликовал на 26 ноября, 2021 в Հաշվետվություն

 

Оставьте комментарий